Don't stop me know...

Jag absolut ÄLSKAR att var aute och gå ute i regnet! det är så uppfriskande så det är hel galet.. det känns som att regndropparna sköljer bort allt jobbigt som finns i världen.. stannade en stund idag när jag var ute och gick och lyfte huvudet mot himlen och blundade.. det var helt underbart alla problem kändes som bortblåsta.. vist man blir lite blöt men vem har dött av lite regn!? så det är bland det bästa jag vet.. ni borde prova det.. iaf ska snart börja göra mig iordning för jobbet börjar inte förens sex idag så d e rätt skönt=) det är ju idol final ikväll står mellan erik och calle.. jag tror att erik vinner men jag kan inte uttrycka min åskt om vem som var den rätta vinanren förens jag har hört deras framträdande vilket jag får göra på söndag när det går i repris..

något som jag verkligen inte kan förstå är hur vissa människor bara tänker på sig sjävla och beter sig hur som helst hur i hela fridens namn kan man göra sådanna grejer mot andra man vill inte att andra ska ha det bra o jag säger inte att jag kanske är den mest givmildate personen men jag e så faan mycket omtänksammare än många andra på denna gjord.. och alltså bara för att man är känd oh ung tror vissa att de kan göra vad som helst men egentligen e de bara enna jävla B kändisar..

men inget mer dålig negativitet nu.. fick reda på i onsdags att jag ska vara hårmodell åt Anna:) komemr bli riktigt kul tycker jag=) hin ska göra en snygg uppsättning på mig.. kommer bli superspännande=)nu ska jag lyssna vidare på lite musik samtidigt som jag gör mig iordning=) hoppas ni alla får en trevlig fredagskväll=) sen ett stort grattis till Lisa.T som tog sitt efterlängtade körkort igår=) Tjing;)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0