Där drömmar blir verklighet, där väntar jag på dig

Okej juldagen va ska man säga helt jävla underbar helt enkelt!=) hade verkligen sjukt kul synd bara att jenny inte mådde så bra så hon kunde hänga med men vi får helt enkelt festa ngågon annan gång:) det började iaf med en liten föfest hemma hos mig i lägenheten:) spelade vattenfallet och dansade lite o så..s en gick vi vidare till min kusin danne där vi spelade lite spel:P sen vidare till harrys där vi dansade gärnet:P hehe jag hade verkligen asroligt! sen efter harrys drog vi tillbaka till min kusin på efterfest sen hem till sängen.. Emma.N oh zandra sov över.. dagen efter var man heeeelt död.. de blev lit för mkt att dricka;) sen när man tittar på bilderna man tog fick man sig en och en annan AHA upplevelse:Phaha men de var de faan värt jag hade verkligen asroligt! men dagen efter mådde man som sagt var piss:P haha

idag fyllde min lillebror 16 år grattis grattis=) sen ikväll så har jag varit hos emma med jenny jennie och lisa o haft det lite mysigt.. vi spelade Disney TP.. de tog oss för faan tre timmar att spela.. TRE TIMMAR!!! faan va kass man e asså.... men thats life.. sen så fick jag sån otrolig längtat nu efter Soffan.. saknar henne så fruktansvärt mycket.. lärde känna denna underbara människan i sommras o asså vi har inte kännt varandra så länge men de känns som om vi har kännt varandra hela livet vi kan verkligen prata om allt! Helt underbar människa.. man kan inte annat än ha kul med henne<3 hon ska förhoppningsvis göra sin praktik här i vår(mars) så hon kommer vara här i tre veckor!=) ååhh va jag skulle tycka det var underbart.. ååhh va jag saknar henne! Man kan inget annat än att tycka om henne!

ILUAB

Kommentarer
Postat av: soffan

Åhhh vad glad jag blev! kan inte säga annat än att det är ömsesidigt (har precis lärt mig vad det betyder). Jag saknar dig masssor!!! men snart så ses vi:D 3 veckor till våren och 5-6 veckor till sommarn:D:D <3

2009-12-28 @ 20:34:00
URL: http://sofivestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0