vi sitter i samma bil

I fredags var det jobb som stod på schemat för hela slanten... de var sommarfelling till max! jag och ewa jobbade på som aldrig förr o vi var riktigt duktiga=) gith ville gå på pubben men eftersom vi inte kom från jobbet förens vid ett så tyckte vi det va rlite onödigt så vi åkte hem och sov istället.. vilket jag tyckte var väldigt skönt=) sen igår så åkte ajg och gith in till kalmar för ajg skulle hämta hem min gamla mobil=) så nu har jag ala gamla nummer igen=) NICE! sen hade jag fåt de stora uppdraget av min far att köpa en högtryckstvätt.. duktig som jag är så gjorde ajg även detta efter ett litet velande:P sen åkte vi in till staden för att ordna ¨ågra äranden.. vi hann med en lunch på krögers me.. det var gott men de var inte värt 129 spänn... men äh skit samma.. sen åkte vi vidare till citygross för gith skulle handla lite grejer till krogen o sen fick vi skynda oss hem för att gith skulle hinna till jobbet itid men det gick bra)

jag började ganska sent igår vid sex de var skönt o ta igen sig lite=) de gick bra att jobba förutom en grej... har jätte dåligt samvete för det.. jag råkade fälla en kollega på jobbet och jag vet inte om denna personen sa att den inte skadade sig för att vara snäll elelr om den verkligen gjorde det:S hoppas verkligen inte personen skadade sig för det varv erkligen ine meningen och de var ett plattfall...sen å bestämde vi oss för att gå ut på kvälen.. precis när vi har slutat ringer min syster och vill att jag ska komma o häta dem ute i räpplinge för de ka in till borgholm o festa... sagt o gjort.. min bil har nog aldrig varit så proppfull som den var igår men de gick ju det med..

så jag körde ner de till borgholm igen o sen hem till köping för att hämta upp jobbargänget ner till robinsson där de var 50+ stananr kanske en halvtimme sen drar vi till harrys där de var lite yngre folk:P haha det var trevligt.. sen kör jag hem till köping igen hämtar giths hund och sen kör jag hem gith.. sen ska jag hämta zandra hos sara under tiden får emma reda på att vi måste åka o hämta hennes kusin i räpplinge.. så vi plockar upp zandra i borgholm sen kör vi ut till räpplinge igen tar hem emmas kusin kör hem honom till borgholm sen ska vi köra hem zandra till bredsättra:P haha de var ett jävla körande igår men det gick j det med.. var hemma vid tre oc somnade runt halv yra kvart i fyra.. rätt trött nu egentligen men ja kan inte sova... nu ska jag ringa gith o emma o se om vi ska ta en frukost på kondis innan man börjar jobba vid ett.. tjingeling=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0