is love alive?

Nu har inte jag uppdaterat min blogg på jätte länge:S men iaf i tisdags åkte jag emma och jenny upp till emmas sommarstuga uppe i norr och skulle ha en trevlig kväll.. det var väldigt trevligt=) efter vi hade åkt lite vändor fram och tilbaka till löttorp för att hämta det vi hade glömt så kunde vi äntligen börja med maten=) det blev en tacoliknande maträtt och det var riktigt gott med mat i magen=) och vi blev väldigt mötta så vi kände att vi skulel röra på oss lite så vi åkte ner till byrum för att kolla på solnedgången=) det var fint och väldigt roligt för de blev en del korttagande:P hehe sen när vi kom tillbaka till stuga började vi spela lite spel.. bondspelet..d e var typ som monopol fast för bönder:P haha de var faktiskt riktigt roligt=) och jag tänker inte betala för sex! haha... sen gick vi o la oss efter mycket gott att äta mycket skratt och massa prat=) de var väldigt roligt den övernattningen=) det måste vi göra om=)

i torsdags hopapde jag in nåra timmar o jobbade förberedde inför helgen... sen var de så otroligt fint väder så jag gith o steven åkte ner till stranden och satte oss och fikade med bulalr och varm choklad..riktigt härligt och fint vårväder=) sen på kvällen åkte jag hem till emma och umgicks lite med henne trevligt trevligt=) fredagen bestod av jobb.. det var inte så mkt o göra men de var lite iaf men inte så jätte mkt.. sen på kvällen går min mobil sönder skärmen bara lägger av! helvete oxå..så de var bara att åka in till kalmar på lördagsmorognen gith ringde så hon och stheven fick följa med.. foik en lånemobil som jag ahr nu under tre veckor typ=) sen åkte vi och fikade på ett fik som jag inte kommer på av de heter men de var mysigt och otroligt fint=) sen köpte vi med oss bulalr där ifrån som var helt  nybakade och jävligt goda! sen var det dags för jobb...

de första två timmarna var det hur segt som helst.. sen sa det abra pang och det avr knökafullt! jag och ewa slet som djur! bra oss! gjorde bara ett fel faktiskt... riktigt bra gjort av mig=) man var jävligt trött när man var hemma vid halv tre.. kul! sen väcktes man av kyrklockorna i morse.. ännu härligare... idag ska jag inte göra något! och de ska bli jätte skönt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0