SOOOL!!!:D:D

igår var det strålande solsken hela dagen=) så jag och gith cyklade ner till staden för att käka lunch o titta lite.. blev lunch på roberts som vanligt.. sen ser vi tre st personer som har stora solglasögon på sig och går på rad.. de ser rätt roligt ut.. sen visar det sig att det är min syster med sina två kompisar Anna och Zandra.. invigning av solglasögonen kanske? sen tycker gith att vi ska ta en glass o sätta oss nere vid hamnen för att koppla av lite i solen.. sagt o gjort vi åker o köper glass o trampar ner mot hamnen.. mmen bänkarna vi tänkte tissa på är upptagna så vi får sätta oss vid kallbadhuset.. sara zandra och anna kommer oxå ner till hamnen för o sola.. de sätter sig näramare bänkarna än oss... sen ser jag att bäkarna blir lediga så när vi börjar röra oss mot bänkarna ser sara zandra o anna detta o sätter sig på bänken gith o ja tänkte ta:( men som tur var fanns de en till bänk på andra sidan som vi bar fram. sen sitter vi o snackar lite.. efter ett tag småskriker sara samtidigt som hon pekar på min axel: Anna du har en stor spindel på axeln!!

Jag flyger upp och börjar flaxa med mina armar o skriker allt för att få bort den.. de andra viker sig av skratt o sara sägger April April... de var ju första april igår o ändå varnade jag andra att inte bli lurade idag o så går jag på det absolut lättatse jävla aprilskämt som finns!!! helt oroligt! sen trampade vi hem för att börja jobba.. krogen var abbonerad .. det gick jätte bra.. jag och gith var ett bra team:P sen när ja skulel cykla hem... aj aj aj va ont ja hade i röven.. kunde inte sita på cykeln så jag fick stå upp:P

idag skulel jag och gith gå in och förbereda inför helgen.. vi bestämde oss för att göra det på dagen för att få kvällen fri=) går jätte bra vi ligger tom före i fas:P bra oss:P sen när vi nästan är klara får jag ett samtal från min kära syster.. då är hon anna och zandra på en liten roadtrip på öland och nu för tillfället är de i böda och de har nästan ingen bensin men de ska försöka åka till en bensinstation o tanka men hittar de ingen eller komemr inte fram till ngn så får jag åka upp.. en kvart senare ringer sara igen o säger att de nu är i byxelkrok och de fanns ingn bensinmack där så jag får helt enkelt sätta mig i min bil och komma emd bensin till dem.. gith hängde med så kunde hon hälsa på steven i löttorp medan jag lämnar bensinen.. när ja komemr kanske 1-2 km söder om böda så ser jag en billisten bensinmack.. o tänker.. vilka puckon som åkte norröver... men aja.. när ja väl kommer fram till dem så är de vldigt glada att se bensinen.. haha d är inte klocka dem där asså:P men ja fick mig en liten utflykt iaf:P men de avr lite segt o sitta o köra 1½ timem ungefär i detta fina väder.. ville hellre va ute.. men va gör man inte för ens syster:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0