Nyfrisyr och Emmaliz!!!!:D:D

igår började jag dagen med att åka in till kalmar för att jag skulle vara hårmodell till anna viste inte hur det skulle bli eller någonting:S kommer in och sätter mig stole o de går igenom va de vill göra och anan säger blond.. jag blir lite skräckslagen.. för jag är absolut ingen blondin! men de visar sig att hon ska bara lägga blonda slingor.. okej tänkte ajg.. eh får se hur de bblir.. så de börjar sätta i de fina små papprerna i huvet på mig.. såg ashäftig ut met röda och blå oliepapper i huvet:P haha snacka om färgglatt:P sen färgar de min utväxt i samma färg som resten av håret för att de ska se snyggt ut.. och de blir skitsnyggt! jag trodde verkligen inte de skulle bli så snyggt somd et blev men jag är verkligen super nöjd! sen följde jag med anna, zandra och sisela och käkade lunch på thaisilk.. mumma säger jag bara.. de är så sjukt gott!

sen tog jag min lilla bil och brummade hemmåt när jag börjar närma mig borgholm ringer jag gith för o kolla va hon o steven är och om vi ska mötas upp på enfika ngn stans..sävlklart vill de de så vi sätter oss o fikar på cafe trädgårn efter ett tag:) mysigt att kunna sitta ute och fika=) sen när jag skulle åka hem stöter jag på Maja som jag inte sett sen hon flyttade upp till sthlm kul o träffa henne så vi tog en liten raggarrunda på staden o sen var ja tvugen att åka hem o laga mat:) det blev grillad kyckling:) mums.. sen ringde emma o frågade om ajg skulel med på gymmet o jag var verkligen sugen på att simam så jag packade min badväska sen ringer emma mig o säger att badet är ju stängt på måndagar.. så jag fick packa om min väska usch omotiverad var jag när jag klev in på badhuset men när ja kom in i träningslokaen satte på min musik så körde jag stenhårt!=) go me! sen åkte vi hem efter träningen=)

vi dumpade av min väska hos mig för ajg sklel följa med emma för en kopp te hos henne.. men vi kom inte så längt för gith ringde pch frågade om vi hade möjlighet att köra upp till norra öland för att hämta ner steven.. sjävlkalrt herregud! så vi åker upp till norra öland och hämtar förmodligen den lyckligaste mannen än så länge=) han var väldigt pratglad.. vi lyssnade på reagge hela vägen.. åhh sommaren 08 kom tillbaka! aja inte mycket att göra åt... sen åkte ajg o emma hem... sen efter ett tag åer jag ner till staden för att träffa emmaliz!=) helt galet länge sen vi sågs och de var hur kul som helst o se henne igen=) vi ringde johan precis som vi hade lovat för han ville träffa emmaliz med:P så vi åker till johans lägenhet och stananr o snackar med honom ett tag... sen blir vi utslängda därifrån för de skulel sova:P förstår dem.. de är ju vanlig  veckodag o de har skola/jobb att sköta så:P haha jag och emmaliz tar en raggarrunda i döda borgholm! de händer inte ett skit i våran stad! jag updaterar henne om allt som har hänt sen hon lämnade ön.. när man tänker efter har de faktiskt hänt en hel del:P haha

vi åker ner till sjöstugan och sätter oss där och snackar eftersom de inte fanns en elevande själ i hela borgholm:P hah vi snackade om allt i kaske två timamr.. jag fick höra lite om hennes liv i london o jag berättade allt som hä nt här.. man får lite smått ångest av alla par.. elelr vad säger du emmaliz!:P haha sne blir de lite kallt så vi sätter oss i bilen och fortsätter snacka och skratta.. shit man har fasen aldrig tråkigt med den tjejen!:P sen kör vi en raggarrunda på staden för o se om de e ngn själ vaken kl ett en måndagskväll.. ne inte en käft! så vi kör storgatan upp och jag frågar emmaliz om jag ska svänga höfer eller vänster i trafikljusen... de blir höger.. jag var extremt sugen på choklad ch kommer på att vi har ju fått en  seveneleven i kalmar:P som jag har förmig har öppet dygnet runt men jag komemr inte på vart faan den ligger.. så emma ringer numerupplysningen och får snacka med världen suraste person och mest ohjälpsamma människa som finns så vi får inget vettigt svar ur henne hon säger att de inte finns ngn seveneleven i kalmar.. eee joo!!

jag ringer o jag får en supertrevlig tjej som bara älskar sitt jobb låter de som:P hno hjälper oss så vi hittar dit.. emn hon ser tyvärr inga öppettider så hon kopplar mig till seveneleven butiken och de har öppet=) gutt! så vi brumamr vidare in till kalmar:P när vi kommer högst upp på ölandsbron så görvi ngt inte många har gjort.. lite olagligt för man får varken stanna elelr parkera på ölandsbron men de var för fan inte en bil på hela jävla bron så vi går ut på bron o skriker ett vårskrik! helt galet! haha de finns nog inen annan ajg kan göra såhär konstiga grejer med än emmaliz:) sen åker vi vidare mot seven eleven och köper lite snacks=) haha galet! vilka idioter vi är igentligen.. men va faan:Ps sne brumamr vi hemmåt.. man börjar känna att ögonlocken är lite tunga:P jag släpper av emmaliz hos sig o sen åkerjeg hem till sängen efter en helgalen dag=) somnar med ett leende på läpparna=)

idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. ska nog ta det lite lugt idag tror jag.. ska snart käka lite frukost o kolla på tv=) sne ikväll blir det grillkväll borta hos ewa.. trevligt trevligt=) kanske ska städa min bil idag... de behövs verkligen och mitt rum.. men jag är inte på ngt städhumör så jag skiter i de..ska försöka hinna med o träffa emmaliz idag med.. hon har lite att göra idag... folk hon ska träffa o så:P men vi får se va dagen har att erbjuda=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0