i don't wanna lose control

jag vet att jag inte säger vad jag egentligen borde men jag vet inte vart jag har mina tankar.. jag borde egentligen ta första men eftersom jag inte vet mer om mig själv blir det bara fel alltiop o kan sluta hur konstigt som helst.. jag är kanske gammeldags av mig men jag förstår mig själv... jag är inte den bästa människan att visa saker och ting men jag gör så gott jag kan.. sen är det min uppgift att fatta det.. men jag kanske är för otydlig.. men jag tycker jag borde fatta för så otydlig är jag inte.. jag säger faktiskt saker som jag borde förstå små pikar hela tiden.. men eftersom jag är upptagen med annat så kanske jag inte ser mig själv på det sättet eftersom det finns andra med i bilden som jag lägger mer kraft på och som jag bryr mig om mer.. men jag vill förstå och vill lära känna mig själv för jag vill vara den specilla.. men eftersom jag är för idiotisk och trög så kommer jag aldrig få vara det.. för jag är den där.. en vän för alla..

Kommentarer
Postat av: sonja karlsson

jag måste säga det var helsike vad du är likt mej i ditt sätt att tänka.

2009-04-30 @ 08:27:06
Postat av: Emmaliz.

Heeej:D Jag har tänkt lite, jag tror jag tänker kidnappa med migh dig härifrån så jag alltid kan ha roligt ocvh göra tokiga saker med dig!! :D

2009-04-30 @ 12:21:39
Postat av: Anna.E

ja snälla emma! kidnappa mig!!

2009-05-01 @ 02:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0