väntan...

Nu sitter jag och väntar på att Emma ska höra av sig så vi kan spela lite buzz:) men hon ligger nog o sover så ja får vänta lite till... jag ska nog åka hem imorgon... skönt men ändå inte.. vet itne riktigt vad jag ska göra hemma.. får bli hemhjläp hemma elelr ngt.. emn de e sånt som märks.. måste söka jobb... så imorgon blir det till o packa.. men jag får bara ha med mig en resväska på flyget så den andra väskan får jag skicka med silver linjen:P hehe:P billigt var de me.. bara en 100 lapp skulle de kosta så det var inte så farligt tycker jag=) ses snart alla ölandsbor=)

Kommentarer
Postat av: Emmaliz

Snacka om att du fick stryk i buzz:D:D:D

2008-09-03 @ 17:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0