simmning, ändringar och beundransvärt!

idag ahr jag simmat igen=) asså jag har alltid gilalt vatten och jag kommer nog alltid gilla vatten tycker det är helt underbart att bara få hoppa i vattnet och bara få simma.. men imrognbitti kommer det nog bli jobbigt.. bilen går härifrån vid 06.00 komemr frysa ihjäl! uscg verkligen inte sugen på det nu men när jag väl är där kommer jag tycka det är skönt men steget dit är långt...burrr...

sen var vi borta på krogen idag och ändrade på uteserveringen så det blir mysigt inför skördefesten=) komemr bli fint tror jag=) och mysigt och mycket folk!! vi bytte plats på allt kändes det som bardiskarna står nu i ett hörn sofforna står på andra sidag och borden är ihop tryckta på halva serveringen.. men det blev bra tillslut=)

jag säger bara ett namn! Tracy Chapman... vilken röst! helt underbar! och hon har gjort låtar som jag inte trodde var hennes men shit vad den kvinnan har potential asså! shit! jag är helt jävla såld!

Baby can i hold you

Sorry
Is all that you cant say
Years gone by and still
Words dont come easily
Like sorry like sorry

Forgive me
Is all that you cant say
Years gone by and still
Words dont come easily
Like forgive me forgive me

But you can say baby
Baby can I hold you tonight
Maybe if I told you the right words
At the right time youd be mine

I love you
Is all that you cant say
Years gone by and still
Words dont come easily
Like I love you I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0