shopping...med det lilla extra...

ja dagen till ära har bestått av shopping:) hittade inte så mkt men iaf.. hittade en tröja och sen en sjal.. mycket nöjd med de=) sen när jag går o strosar inne på gallerian o står o tittar in i ett skyltfönster käner jag bara hur någon dunsar in i mig och tappar massor med kassar o väskan... snäll som jag är börjar jag plocka upp grejerna och ska räcka över sakerna då ser jag att det är helena bergström!! shit... det är inte så mkit kändisar på ön så de var lite häftigt... hon verkade jätte trevlig sa tack så hemskt mycket och ber om ursäkt för att hon itne ser sig för och sedan skyndade hon sig iväg men ändå.. vissa kändisar bara roffar åt sig sina grejer och går...

sen var jag även på indiska idag.. och åkte rulltrappa upp men sen märkte jag att det itne fanns ng rulltrappa ner o man kunde inteå gå ut på gatan någonstans det ända som fanns var en hiss men de var inga som använde den så ja tror itne man fick det så jag går runt på indiska säkert en halvtimem o försöker lista ut vart utgången är... tillslut hittar jag en trappa lite gömd bakom kassan... kändes helfel o gå där men de t var tydligen rätt.. tycker indiska får skylta bättre med vart de sätter utgångarna.. tänk om det skulle börja brinna?

Idag fyller lars år så vi ska gratta honom lite senare ikväll..äta en spec middag fläskfile tror jag bestämt att det blir.. mums=) sen blir de nog någon efträtt oxå om man har tur... vet inte riktigt än vilken dag jag ska åka hem.. innan eller efter helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0