Öland

ja... kort o gott kan man säga att det ölandsbor lever på är skvaller..och cirka 75% av allt skvaller är inte ens sant.. men det är sånt man får stå ut med..det finns både bra och dåligt skvaller... jag vet inte riktigt vad jag har råkat ut för om de är bra eller dåligt? svårt att veta exakt... men ja tror de är dåligt för ja gillar de inte men de verkar inte vissa fatta eller så bara träffar de rätt punkter o menar de egentligen inte... men de är ju sånt man inte vet.. shit asså...

det blir bara mörkare o mörkare på kbällarna nu.. ja vill inte gå in i en mörk period.. visst de kan va mysigt vissa dagar men inte så många som jag vet att de kommer vara regn o rusk o mörkt o kallt...
ngn som vill dela dena kalla mörka höst med mig?

Kommentarer
Postat av: Emmaliz

Jaa det finns det och du borde dela dina mörka höstkvällar med denne någon!!!!



Annars kan du ju alltid sitta och minnas våra fina sommarnätter;)

2008-09-05 @ 22:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0