Motion och present

ikväll gick Jag, Emma, Björn och Pelle ut o gick.. vi gick runt kolstad ner till borgholm och hem på en timme! det är en kilometer på 7 minuter! det gick sjukt fort... så här fort brukar ja o emma inte gå..helt slut i benen! ont i knät som fasne har jag med,,, fick det idag efter jag hade varit o simmat simmade en timme idag med.. när ja kom dit vid två tiden var de några i bassängen men precis innan jag skulle kliva i gick typ alla upp o satte sig i bubbelbadet det var skönt kunde jag simma där i lugn o ro.. men idag var det inte lika bra musik som förra gången jag var där för idag var de massa pensionärer där med.. så då var det gammal musik som gällde inte det bästa o simma till men ändå..

sen är jag klar med min inflyttningspresent till min syster.. den e skitsnygg jag tror verkligen hon kommer älska den det är en.. haha trodde du va sara? så dum är jag inte att jag säger vad det är:P men du kommer gilla den.. den e as snygg... men eftersom vi inte har ngt inslagningpapper fick det bli julpapper.. rött med stjärnor o julkulor på... sen hade vi bara rosa band så då blev det de.. rött o rosa.. as snyggt! nu blir det nog snart sängen för mig.. men ja kommer inte kunna somna iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0