Killproblem...

ja.. alla kommer vi att få det eller så har vi de... har sutit princip hela kvällen ikväll o pratat med julia o hennes killproblem.. den männsikan är så genomgod o hon vill verkligen inte såra ngn.. men dissar man ngn så får man räkna med att han kommer bli lite ledsen... och när man är me en kille ser man inte alla signaler som han sänder som dem i omgivningen ser.. man ser inte att han stöter på en förens nån verkligen säger de till en.. man är lite blind av kärleken.. helt sant.. men det är inte lätt o vara 16 och inte veta vilka känslor man har eller om man ens har några känslor..kommer ihåg den tidin själv.. jag vill oå ha en lillasyster som jag kan hjälpa med sånna problem men har ja de? ne ja har en storasyster... henne kan ja ju inte hjälpa eftersom hon e lite som hon e... så jag har nu tagit julia som min lillasyrra:) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0