Buzz

ja idag var jog hos emma och spelade lite buzz=) sen kom hennes syster hem o ville va me=) ok jag sög hårt men va faan spelar roll det var iaf kul:P kommer bjuda på lite kommentarer från dagen:P

A-kan vi inte köra på finska?
L-ja annars kan vi köra suomi
E- vadå suomi?  va e de?
L och A Asgarvar

L- nej jag svarade samma som Anna
ASGARV

E- haha faan va lätt(börjar sjunga på den rätta låten(bootylicius av destiny's child))
sen inser hon att hon har tryckt helt fel nämligen survivor
alla brister ut i asgarv

sen har jag nu bokat biljett till hemfärd imorgon dags att göra ön osäker igen:P.. så imon ska jag städa och packa... kul dag... not! men idag börjar idol!!! wiiee se hur de är med ny jury o allt... sen verkar de som om att ja ska jobba på lördag.. ska bli rätt okej ändå för ja beöver verkligen alla pengar ja kan få... men ja de e sånt som märks... ne nu börjar snart idol...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0