Bullbak

igårkväll vid halvtio tiden fick jag ett ryck o ville baka bullar... men gick de?Nej! för då hade OKQ8 stängt!! va faan de stänger vid tio! va e de för jävla sätt... ja kunde ju ha behövt ngt livsviktigt! så i morse gick ja upp tidigt för att kunna baka.. men då öppnar inte affärerna föerns nio.. helvete... så nu sitter ja o väntar på att degen ska bli färdigjäst.... sen idag ska jag till simhallen o simma lite.. skönt att komma i kontakt med vatten igen eftersom de inte har varit så mkt bad i sommar...  sen får vi se vad dagen har att erbjuda.. mycket spännande saker hoppas jag annars kommer jag dö av tråkighet...

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Hahaha, jaa, du får väl åka in till Maxi och stor handla basvaror annars:D Jag ska fortsätta packa och försöka få en tvättid, tjoho!;)

2008-09-17 @ 12:02:44
Postat av: Anna.E

ja men lite slöseri med bensin bara för o åka o handla på maxi... låter som en kul dag=) när åker du på fredag?

2008-09-17 @ 12:12:44
Postat av: Emmaliz.

jag åker vid sju:)

2008-09-17 @ 18:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0