Biltur i natten

igårkväll vid tolv kom Emma o hämtade mig för hon skulle hämta folk i kalmar o det är inge roligt att åka själv så ja åkte med..vi är inne i kalmar vid kvart i ett  o hämtar personerna vi stationen... sen när vi precis har åkt över bron hör vi hur en spyr i baksätet!! som tur är så spyr han i en plast påse men ändå! så vi stannar i algutsrum på en busshållplats så han får gå ut o ta lite luft o spy lite mer..


nästa stopp blir i glömminge samma sak igen.. o vi frågar typ varje minut om vi ska stanna för han mår inte bra... sen blir nästa stopp vid blå rör.. efter blå rör kör emma sakta vi snackar 30 km/h eftersom de blir jobbigt om man mår illa o åker bil.. sen blir nästa stopp i rälla efter de blir det ekerum då säger Han:du behöver ju inte köra så jävla fort!!  ne vi kör ju inte i 30 lixom! haha de var roligt=) sen blir de lite fler stopp... vi var hemma vid tre... de tog två timmar att åka från kalmar... helt sinnes.. men idag mår nog inte personen i fråga så himla bra tror jag:P haha

idag ska jag städa sen ska jag åka ner o simma lite tror jag...får se om jag får med mig ngn eller om jag får simma själv.. sen ikväll åker Emmaliz till LONDON!!!:( :) kul för henne men tråkigt att hon åker.. men ja får väl åka o hälsa på henne=)


Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Jo, du har rätt. och det märktes ju redan när jag flyttade från Öland så:) Vore megakul om du kom och hälsade på:D:D:D Får bli lite längre fram bara, kan ju inte börja med att be om ledigt:p

2008-09-19 @ 13:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0