Äntligen!

MIn blogg har cpat sig ngt fruktansvärt! ja har inte kunnat gölra ngt och sen säger de att jag inte har ngn blogg! puckon jag har vist en blogg!!! aja idag har jag iaf varit o fikat med emma och gith på roberts precis som vanligt=) det är ett sånt otroligt mycigt fik så ni förstår inte! mys mys=) sen åkte vi ut till krogen och där får vi smaka på saras asgoda panacotta som vi ska ha som efträtt under skördefesten.. den är smaksatt med aftereight och päronkonjak:) riktigt gott!

sen gik ja o emma ut o gick idag o de slutade med att vi hamnade hos ewa o henke o satt o pratade en stund.. sen när ja kommer hem så ville ja kolal lite åpå nätet då funkar inte bloggen för det första vilket den inte har gjort under hal dagen sen funkar inte min facebook heller!! blir man arg eller! men sen som ett litet trolleritrick så fungerar båda=) och när ja loggar in på facebook så har perry från holalnd skrivit till mig har inte hört ngt från dem sen vi skildes åt i våras.. otroligt roligt att höra från dem igen! han var verkligen vår holländska hjälte lille perry=) sen såg ja att rob även hade facebook så ja la till honom med=)kul o snacka med dem=)

imorgon får vi se vad dagen ahr att bjuda på.. ngt spännande hopaps jag=)

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

God Damn, Saras efterrätt lät sjukt god!!!

2008-09-22 @ 23:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0