Saknar:(

usch jag hatar att sakna männsikor... nu saknar jag en del människor som ja inte har träffat på jääääätte länge känns det som..

Sandra: snackade med sandra i telefonen ikväll i typ två timmar.. var så roligt att prata med dig har inte sett dig sen studenten åh ja saknar dig jätte mycket så du förstår inte.. men vi ska ses snart=)

Emma-liz: henne kommer ja inte träffa på jätte länge om hon inte kommer hem till jul.. va skulle du till london om? alla här saknar ju dig jätte mycket.. men ja tycker ändå det är kul för dig att du komemr iväg o provar ngt nytt.. men vill ha hem dig snart...

Emma.N: asså dig känns det som det var evigheter sen jag träffade fast det var det kanske inte.. vi träffades ju faktiskt i augusti men ändå d e två månader sen.. min syster sa en väldigt rolig kommentar om dig häromdagen: herregud hon är så liten att hon har bölrjat dricka det förstår ja inte!! men hallå du är ju snart 18 tjejen!! saknar dig hopaps vi kanske kan ses när ja kommer upp till sthlm..

Elina: Glada roliga flummiga Elina som ja inte har sett på ett bra tag.. vi måste ta en fika ngn dag om du ahr tid i allt ditt jpbbande.. du börjar bli en liten workaholic:P haha

Sofie: saknar dig tjejen.. förstår att det är mkt i skolan med plug o grej.. men vi får ta en fika snart med=) kske tsm med elina:P

Julia.T: Måste få en liten uppdate av dig när ja kommer upp.. känner mig helt lost här nere:P ja menar.. din bror är duktig o så... men han är kille han vet inte hur vi tjejer tänker:P saknar dig massor ska du veta...

sen saknar jag även de ja inte träffar dagligen oxå men de är har jag inte träffat på ett bra tag så de saknar jag extra extra extra  mkt...

ring mig gärna.. jag har all tid i världen för er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0