Regnet det bara öser ner...

igår var klintagänget åter igen på byttan i kalmar.. det var väldigt trevligt och gott som vanligt=) sen blev det omvandlat till en nattklubb o temat var halloween:P fast inga klädde ut sig.. förutom de som jobbade som sminkade sig lite men inget mer.. lite tråkigt men endå.. sen var de bara massa kontorsnissar där typ men jag sara o gith hade de roligt iaf:P sen körde jag hem de.. gith deckade kanske efter tio minuter i bilen.. sara höll sig vaken lite längre men somnade tillslut hon med:P sen när vi hade kommit till giths hus väcker jag gith men hon undrar om hon ska följa me ut till sara som sällskap så jag slipper köra själv.. och vilket bra sällskap hon var som sov hela tiden:P haha men jag satt sitta helt själv iaf=)Idag har det regnat hela dagen... det har verkligen varit tråkigt.. åkte ner och träffade emma och lisa=) mycket trevligt och prata med er=) lisa har inte jag träffat sen innan jag åkte till stockholm så det var roligt o träffa henne=) sen har jag även bakat bröd idag.. hann med de med=) får se vad kvällen har att erbjuda... kände mig lite sjuk i morse men de har gått över som tur är:P hoppas attdet händer ngt roligt elelr att de händer ngt iaf...

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

haha, skön Gith är som "ska hålla dig sällskap" och sen sover:p Låter som att ni hade det riktigt trevligt på byttan:D:D Puss!

2008-11-01 @ 23:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0