Myskväll

Ikväll hade vi lite familjemys hemma nu när sara var hemma o allt=) asså det är konstigt men man saknar henne även fast hon bara bor 5 ynka kilometer bort.. men ändå sen bjld vi in zandra med=)... så jag o mamma besätmmde att vi skulle göra en trerätters middag=) till förätt blev det räkmacka med avokado och sallad sen tillhuvudrätt hade mamma skapat en egen rätt elelr vad mans ka säga.. hon hade blandat färsk pasta med en kantarellsås typ med färska egenplockade kanstareller och spenat.. den var asgod o till det hade vi kyckling.. mycket mycket gott=) till efträtt gjorde jag oxå en egen rätt typ.. med havregryn som ja hade blandat i farinsocker o kanel o sen äpplen och vaniljsås i små glas.. mycket gott och det var mättande=)

sen så var klockan åtta och då var det dags för idol..tur att jenny åkte ut ananrs vet ja g inte vad jag skulle gjort.. fast johan kunde oxå åkt ut för jag gillar inte honom heller men iaf.. sen körde jag ner min bror till en polare i borgholm som ajg nu sitter o väntar på att få hämta.. får se när de blir.. känns lite sent för honom att vara ute till ett. men han e faktiskt snaret 15 men ändå... han börjar bli stor...imorgon är det kanelbullens dag.. kanske ska baka lite bulalr.. fast jag gjorde de för ett tag sen så sde finns massor av bullar i frysen men man kan aldrig få för mkt av det goda=)

Kommentarer
Postat av: Sara

naw ;)

2008-10-04 @ 23:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0