Middag och nattprat

igår var jag hos Emma o  vi kollade åter igen på love in manhattan,, den är bara så bra... sen åkte vi o lämnade tillbaka filmerna den ena var vår o den andra var giths.. o giths var försenad.. vi viste inte hur många dagar men de var nog en del så vi tänkte ja men de här går på typ 300-400 spänn.. men de gick bara på 50 så det var ju jävligt billigt för att ha haft kvar den en så pass lång tid.. sen cyklade jag ner till badhuset för jag skullle ju fåptt min bil idag men då hade han glömt att fioxa hjulen!!:@ då blev jag lite arg...så ja cyklade ner o simmade lite snabbt fick det gå för två timmar senares kulle jag åka till emma så vi kunde gå bort til bykrogen o käka.... o träffa Låtta=)

vi var typ de ända gästerna där så vi fick väääääldigt bra service av ewa=) hihi till förätt tog vi en toast med kräftoch räkskjärtar blandat med creamfrech dill ochpermensan.. låtta tog även jordärtskockssoppa men de tycker varken jag eller emma om sp vi tog bara toasten:) sen till huvdrätt blev det hamburgare på 200g och pommes till det.. asså jag har nog aldrig varit så mätt i hela mitt liv efter det... var man gravid i 7 månaden eller!? sen drack emma o låtta kaffe o jag drack en kopp te.. det var finalen på vår utmärkta middag.. mycket mycket gott... sen åkte vi hem till emma o ser på idol..

vissa människor kan bara inte sjunga och så är det.. och många av killarna på idol kan inte sjunga.. tjejerna utklassar dem som fasen! sen bestämmer jag o emma att vi ska åka upp till sthlm o se på footloose o börja kolla på biljeter o priser o boka de o så.. o sen när ja ska klicka för att söka platser till footloose kommer det upp en liten ruta där det står "null" vi fattar ingenting men vi garvar för de låter så roligt:P haha sen kör låtta hem mig.. jag är skitpigg så det fins inte och sprallig... men sen helt hux flux blir jag trött o då är klockan... halv tio typ... så jag börjar göra mig iordning inför kvällen men då blir jag pigg.. va i helvete lixom...

samtidigt messar jag med en gammal vän som ja inte har tr´äffat på aslänge.. vi har setts på bussen o så men inte ngt mer.. men ja undrar vad hon gör ikväll...hon gör inte så mkt så hon plockar upp mig här i köping och v åker ut till sandvik och pratar.. vi satt i nästan fyra timmar och pratade... helt sjukt... men det var skönt o få prata av sig lite.. kändes som om jag kunde snacka med henne om allt.. och det var skönt för hon lyssnade verkligen.. men det var lite spökligt i sandvik.. mörkt o blåsigt riktigt höstväder och har man läst skumtimmen blev det ännu läskigare och jag var tvungen o kissa... så jag fösöker typ tre gånger gå ut från bilen men vönder anska fort... sen fjärde gången ber jag henne sätta på musik på högsta volym typ så de skrämmer bort folket om de ör ngt så jag kasn springa ut i mörktret o kissa.. men det var väääldigt läskigt....

sen åkte vi hem.. och idag blir det kanske en fika på roberts som vqnligt och sen går jag på  jour ikväll för klinta bykrog börjar med ngt som heter 109 och det är att man får en varmrätt inklusive dryck med alkohol eller utan de bestämmer man själv för 109 kr.. och eftersom de e första gången så kanske de bara strömmar in folk o då mpste jag vara beredd på att hoppa in..eller om jag får jobba för emma ahr blivit genomförkyld.. men det är sånt som märks:) sen ikväll kommer även min syster hem på middag..och jag får hem min bil med=)=)=)=)=) äntligen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0