Kalmar tripp och vattenspinning

Idag åkte jag Emma och sara in till kalmar.. inne i kalmar mötte vi upp Låtta=)mycket roligt o träffa henne igen=) vi gick runt på stan o tittade lite.. kollade in de olika resturangerna inne i kalmar va de har att erbjuda eftersom vi ska in och käka på onsdag... det fanns en del men vi fastnade tillslut för byttan.. fanns ganska mycket att välja på och till hyfsat pris ändå:P sen åkte vi ut till ikea och jag pker med Låtta ut dit så hon slapp sitta själv.. vi snackar om arbete o jobbsökande..

L- har du varit inne på arbetsförmedlingens hemsida?
A- om jag ska vara ärlig så har jag inte orkat engagera mig
L- ne men jag har vatt inne o det finns inte ett skit man måste vara så jävla mycket utbildad för att få ett jobb t.ex. som läkare
A- ja det tycker jag är en jävla tur att man måst vara utbildad för att bli läkare

ASGARV!!!

vi köpte ljjus o grejer till krogen eftersom vi ändå var inne i kalmar o eftersom ewa inte kan åka in denna vecka.. o vi har slut på de mesta:P snälla vi är va:P sen in på citygross o köpte massa frukter för vi skulle ha fruktsallad ikväll efter våran vattenspinning hade vi bestämt:P vattenspinningen var väldigt rolig.. man skrattade en hel del för "cykeln" flög åt alla olika håll och man såg ganska dum ut när man gjorde övningarna.. men det var roligt... sen åkte vi upp till gith och såg på en skitdålig film... det stod att det skulle vara en komedi om kärlek.. men det var verkligen tvärtemot man ville inte hitta sin stora kärlek efter den filmen och den var inte rolig... cup of love tror jag den hette.. se den aldrig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0