Kalmar och flum:)

idag efter Emma hade färgat håret som blev grymt snyggt föresten så åkte vi in till kalmar=) mycket trevligt.. vi käkade på espressobar.. väldigt gott:) alltid lika gott om man säger så.. jag har så fastnat för firefly somd e säljer där... grymt god:) sen gick vi till körskolan för vi skulle åka med sabina när hon körde.. samtidigt skulle vi tracka ola lite:P han blev lite chokad när han såg både mig och emma där:P hehe han har nog inte haft så kul som han hade idag när vi åkte med på länge:P tror han har saknat mig och emma lite:P haha men sabina du var jätte duktig.. jag var inte rädd en enda gång.. itne ens när du körde motorväg=) sen åkte jag o emma hem..

ikväll har vi vait uppe hos gith och tittat på film.. vi såg ngn fransk film.. den var inte så bra direkt.. finns ju bättre filmer om man säger så:P sen skulle jag och emma gå hem.. haha det blev en flumväg så de skriker om de.. vi dansade och sjöng för fulla muggar.. eftersom det är så tomt o mörkt där vi gick trodde vi ingen skulle se oss.. men när jag springer ner för backen som går upp mot klinten och skrek lite så öppnar en tant dörren och kolalr ut.. hahha lite smått pinsamt men de bjöd vi på.. men vi fortsatte att dansa o så:P hehe kul kul:) imon ska jag klippa och färga mig:S

Kommentarer
Postat av: Sabina

bra att du inte var rädd (:

2008-10-09 @ 21:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0