Händelserik dag:P

idag blev det ännu en liten promenix.. denna gången upe i tallen.. rälla tall är mkt mkt mkt finare än köpingstall.. idag när vi gick där såg vi massa skräp överallt.. alla bara slänger massa skit runt omkring sig.. dålig stil tycker jag.. sen när vi går där blir vi så otroligt sugna på grillkorv! så vi åkte o köpte grillkorv o sen blev det grilla korv på engångsgill...mysigt mysigt=) grillad korv luktar sä jävla gott när man grillar ute.. asså det finns nästan ingen godare doft:P

sen mötte jag upp sandra inne i borgholm o tog en fika med henne o snackade... det var så otroligt mysigt har inte träffat henne på aslänge så det var roligt att träffa henne o prata bara en massa strunt typ:P men roligt var det iaf.. måste ses mer.. du vet en dag kanske jag bara poppar upp i ica affären o säger hej o får ta mig en liten bulle:P hehe sen bar det av till jobbet.. det gick mycket bättre i pizzan idag än igår men jag gjorde en hel del fel idag.. usch usch usch.... vanligt vis äter man ju förätt varmrätt o sen efterätt... ne anna serverar varmrätt, förätt o efträtt... fint anna!! så nu lär man ju få höra det ett tag med.. men va faan det bjuder jag på:P gästerna var näjda iaf..

sen städar vi fort som faan för emma blev jättegodis sugen så vi skulle vara klara innan tio så vi hann åka ner till Q8.. sen när vi är där nere kommer vi poå att vi kanske ska se en film... och så blir det.. vi åker upp till gith som vanligt o ser på film.. som snacks hade vi fruktsallad idag..d et var jätte gott... fruktsallad<är så sjukt gott... ne nu ska jag sova... godnatt..

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Aa fruksallad är lite underskattat tycker jag:) Men det gör sig ju bäst med en påse polly;)

2008-10-20 @ 00:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0