Fredag!

Dagen började med att sara kom o hämtade upp mig för en promenad.. idag var det fullt i bilen.. det var jag sara gith emma willma o ailie...vi åkte till rälla skogen och sara hade avarit så snäll så hon hade gjort i ordning varm choklad till oss=) så snällt av henne:) vi givk i skogen i 1½ timme ungefär det var så vakert och härligt.. friskt och så..gith trodde hon skulle få slippa trappan idag eftersom vi inte gick i slottskogen.. men näe då.. vi hittade en trappa som typ var dubbelt så lång som garderobstrappan:P haha ddet var lite jobbigt att gå upp för den om man säger så:P

sen bar det av till jobbet efter en liten hemvisit för att ladda upp batterierna och ta en dusch..det gick bra idag.. det var lite strul i pizzan för degen fastnade hela tiden på bakbordet så det blev en väldigt lång väntetid..men ja tyckte david var jätte duktig! första gången han jobbar själv o ända palalr pressen.. riktigt bra gjrt av honom.. sen åkte jag sara och emma upp till gith och såg på film.. jag lyckades faktiskt se hela filmen utan att somna:P sen åkte vi hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0