sova eller vaken?

NU har min kära lilla fader legat och tittat på ett programm i en halvtimme men han kanske egentligen har sett tio minuter...för han ligger verkligen och knölsover! men så fort man säger ngt i stil med du kanske ska gå och lägga digg så vaknar han kanske en minut sen sover han inge.. o hur vet jag att han sover ordentligt då? jo för han liggger och snarkar...ganska ljudligt! varför gör man så egentligen? varför g¨r man bara inte och lägger sig i sin egna säng? ne lägg sig i soffan kolla på tv o sov.. hum mycket märkligt.. jag vet jag gör oxå så men varför gör man det? e de för att det är skönare eller vad e de för? något måste det ju vara... hum.. ännu ett problem o lösa för smarta anna;) nu sk jag väcka honom så han kan gå o lägga sig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0