Problem...

varför ska jag alltid och då menar jag ALLTID lämna de som bryr sig om mig? detta ahr hänt samma sak två gånger nu o jag vet inte vad ja ska ta mig till.. lyckas alltid med och göra samam dumma idiotiska misstag.. fast första gången var de faktiskt inte mitt fel men denna gången är det det..faan... varför kan inte saker o ting vara lätt för? men vad skulel livet då gå ut på om det inte var lätt? så idag har det varit både upp och ned gångar.. men jag har piggat upp mig o gråtit litte till mamma mia.. asså den filmen får mig verkligen på bra humör och de känns som om ja kan släppa alla mina känslor o både gråta och skratta till den...världens underbaraste och bästa film ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0