Jag ÄLSKAR dig

Den meningen och det ordet har blivit ..vad ska man säga uttjatat.. nu för tiden kan man höra en 11 åring som har varit tillsammans med en  kille i en vecka att hon älskar honom... ursäkta mig..-. men hur i helvete kan hon älska någon som har varit tillsammans med en vecka!? tycker folk använder det ordet och meningen för mycket.. för ordet älskar är ett väldigt starkt ord som man bara ska använda om man verkligen verkligen verkligen älskar något och enligt mig kan man inte älska någon efter en vecka utan då tycker man om personen väldigt mycket i så fall... men man älskar den inte.. och sen när man är elva vet man inte ens va riktig kärlek är enligt mig.. tycker inte ni de får ni gärna säga det men detta är min mening.. jag komemr inte säga jag älskar dig till nåogon  om jag verkligen verkligen inte menar det...

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Jag vet att du älskar mig;) Men jag håller med precis!

2008-11-19 @ 17:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0