Friday i'm in love!

Gårdagen var underbar..först så fick jag äntligen se till så att Julia och Anki äntligen fick se Mamma mia.. de har nämligen inte sett den även fast de har ahft den i snart en månad... så vi såg den igår o de tyckte verkligen den var asbra.. Julias Polare Filippe var oxå där o han tyckte den var bra med.. även fast han är kille:P sen började jag göra mig iordning inför utgången... de tog sin lilla tid men tillslut blev ja äntlige klar så jag hoppade på t-banan till stan o sen skulle ajg ta mig från stan ut till tullinge.. vilket jag aldrig hade gjort förut men jag ahde fått en liten beskrivning av dessan så jag viste på ett ungefär:P när jag kliver på tåget som jag tror går mot tullinge så blir ja lite nervös om de verkligen är rätt tåg.. så ja kollar på en såndär karta där man ser vilka olika ställen som tåget stannar på o den första stationen jag ser heter stuvsta men den första stationen de ropar upp är inte stuvsta!

nu börjar ja få lite lätt panik... tänk om det inte är rätt tåg.. men ja tänkte att de skulel ta 20 minuter att komma till tullinge så har ja inte kommit till tullinge inom 20 minuter får jag helt enkelt hoppa av och åka tillbaka o byta tåg... jag skulel ringa dessan när jag var i huddinge så jag satt o väntade på att de skulel ropa upp huddinge... o de var en jävla tur att de ropade upp huddinge för aj hade tänkt kliva av vid nästa för det kändes inte rätt helt enkelt.. men det var det:P ibland ska man inte lita på sin magkänsla:P haha så dessan hämtar upp mig i huddinge o vi åker ut till hennes kusin och har en liten förfest där... mycket trevligt=) sen så kör dessans kusin oss till tullinge station igen o vi ville hinna med tåget som gick 27 men eftersom man måste gå på toa innan man åker så hann vi inte med de så vi fick väånta i en halvtimme.. och då medans vi sitter o väntar på tåget börjar vi bli kissnödiga o vi vet att vi inte kommer kunna gå på toan på en timme eftersomd e tar sin lilla tid... så vi får helt enkelt fukusera oss på andra grejer...

när vi sitter på tåget känner vi verkligen att vi kan göra vad som helst för att få gå på toa... och när vi komemr in till stan håller vi på att dö--- vi går in på cityterminalen för de har toaletter men då är toan upptagen av några.. vi väntar i tio minuter men de som är där inne är fortfarande kvar.. tillslut börjar jag rycka lite i handtaget för att de ska förstå att det är folk som väntar på att få komma in.. men de säger på knagglig engelska att den är upptagen.. va faan gör man på en toa mer än att gå på toa lixom!?:P haha aja så vi får gå kissnödiga som as därifrån och då ser vi att pizzahut är öppet thank god for that! så vi går in o ber om att få låna toaletten! vilken befrielse ska ajg säga... sen beger vi oss vidare till uteställerna...

vi går först till chaplins bar för o kolla läget o se om vi ens kommer in o vi komemr in men sen känns de som om de bara var gamla människor som var där så vi vill kolla in de andra ställerna innan vi bestämemr oss... så vi går till ett anant ställe som heter mango men de var verkligen bara 50+ såg de ut som så de tog ci inte.. sen kolla vi in ett till ställe men de var likadant där så vi går till chaplins igen och när vi kommer in ser vi att det nästan bara är ungdommar.. gutt! så vi går till abren o ja sträcker fram mitt kort.. ne då tar de inte mitt kort utan de tar bara visa kort... what the fuck lixom!? så ja får gå ner o ta ut pengar.. jobbigt värre! men men sen partar vi loss hela natten de slutar med fyllemat på donken.. det var riktigt gott.. sen kommer Philip snäll som han är o hämtar mig=) uppskattar jag verkligen skönt att slippa ta t-banan hem o gå hem den sista biten i kylan.. det var snällt gjort=)

idag när jag vaknade så var hela marken täkt med kanske 5-7 cm snö! o ja har verkligen inga vinterskor så jag vet inte hur jag ska klara denna dag men de går väl det med:P ska in till stan och Träffa Emma snart=) har inte sett henne sen i sommras så det ska bli väldigt roligt=) sen får vi se vad dagen har att erjuda det är sånt som märks helt enkelt=)


Kommentarer
Postat av: D

Och vem fixade så han kom och hämtade dig ;):P

2008-12-06 @ 10:48:21
Postat av: Anna.E

hhe ja de var väl du:P men de tackar jag för=)

2008-12-06 @ 13:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0