Bedövning och översvämning:S

idag har jafaktiskt hunnit med ganska mycket.. jag har städat mitt rum.. det är verkligen inge roligt mn de måste ju göras någon gång och idag har det varit sånt skitväder så jag passade på idag.. det har regnat asmycket idag kom värsta skuren på förmiddagen lite storm varning där.. sen var jag hos tandläkaren.. en sak är säker de tar sin tid att få komma in hos tandläkaren.. väntade i 20 minuter.. usch va de var tråkigt.. sen kom ja in o så visade sig att jag har fått ett litet hål... så då blev de till att laga hålet.. i med bedövning annars skulle de nog göra jävligt ont... asså tandläkar språket är rätt svårt att förstrå.. d4, 4,6 2,6 N7 osv.. man ligger där i stolen och undrar va de e de säger... förmodligen har de något med täderna att göra att de har olika nummer men fatta va svårt att komma ihåg just vilken tand som e vilket nummer... oj oj oj...

sen när ja kom hem var det dags för middag.. det är inte så jävla lätt o dricka när man e bedövad men jag tycker det gick fint iaf:P haha men de konstiga är att nu ca 4 timmar efter de har satt i bedövningen känner jag fortfqrande av bedövningen... jobbigt jobbigt men men de försvinner iaf tills imorgon... sen var jag lite frusen så ja skulle ta ett varmt o skönt bad.. helt underbart var det.. sen drar jag ur ploppen till badkaret och brjar tvätta håret och grejer... sen när ja ska kliva ur duschen märker jag att hela badrumsgolvet är fyllt med vatten... shit jag får panik mina kläder ligger på golvet och i min ficka ligger min mobil! slänger mig till mina kläder o plockar ur mobilen o hoppas verkligen att den tine har blivit skadad.. tar upp mobilen, torkar av den och trycker på en knapp för o se om den funkar... och den funkar!!!! thank god for that! sen var de bara till att försöka få bort allt vatten från golvet... väldigt roligt... men nu är det borta och ja behöpver inte tvätta golvet imon när jag ska städa huset... man ska alltid se saker från den ljusa sidan...

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

haha, diggar din inställning "se allt från den ljusa sidan" jag hade väl brutit ihop om jag fått vatten över hela golvet, det är ju så jobbigt att moppa upp:p



Haha, ja jag skulle aldrig kunna se skillnad på tand och tand:p

2008-11-11 @ 16:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0