Inte likt mig:S

Asså de senaste dagarna har jag sovit till typ tolv! detta är inte likt mig.. jag har alltid varit en morgon människa! ALLTID förstår inte varför jag helt hux flux har blivit en kvällsmänniska..detta är inte jag... vad är det som händer med mig egentligen? jag behöver en anledning att gå upp på morgonen.. jag har ingen anledning att gå upp på morgonen helt onödigt... vad ska jag upp om... det finns ju ändå inget att göra men men de vänder väl snart hoppas jag... jag har upptäckt en person som jag tycker om väldigt mycket.. finns mycket att säga om denna personen o jag vet vad ni tänker just nu när ni läser detta.." kan anna ha gått o blivit kär?" på ett sätt så har hon det.. frågan är bara i ...? jag upptäckte denna personen för typ ett år sedan och tyckte personen var helt okej men inte mer än så men nu på senare tid har jag utforskat personen mer och mer och de utstrålar så mkt känslor så jag vet inte vart jag ska ta vägen:P helt fantastisk helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Och varför sa du inte det här till mig när jag frågade hur det gick på killfronten?? ;) Jag har pratat med puppy eye på jobbet^^

2008-12-19 @ 16:15:56
Postat av: Anna.E

vi tar de nästa gång:P ooo ja vill höra om puppy eye!:)

2008-12-20 @ 09:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0