Gott Nytt År!!!

Sista dagen någonsin på år 2008.. detta år har jag faktiskt gjort mycket som ajg både är stolt o inte så stolt över:P tänkte ge er en sammanfattning på de som hänt:P

Januari: seg månad hände inte så speciellt mycket kanske vi var på inflyttningsfest hos sandra där de slutade med att vissa blev lite irriterade ppå varandra men för mig är det gammalt och glömt vet inte hur det är hos den andra parten.. förmodligen inte:S just det emma klarade sitt teori prov den 31 januari=) grattis grattis till henne=)

Februari: denna månaden fick vi verkligen ett tråkigt besked.. en av  våra bästa lärare hade unde sportlovet tyvärr råkat ut för en trafikolycka när hon var på semester och omkommit.. det var verkligen tufft att behöva höra att det var just hon saknar henne R.I.P Lena

mars: Sofie klarade sitt körkort grattis grattis till henne=) påsken var väldigt tidig iår kom redan i mitten av mars typ:P men påsken firades som vanlfigt med fam. thorberg=) Jag klarade mitt teoriprov den 20 mars=) sen i slutet av mars drog vi iväg till hollad på praktik=)=)

April:jag och elina praktiserade på samma ställe..Boemerang eller hur det stavades:P vi fick å ka buss en timme.. men vi slapp cykla som de andra fixk.. hollad e verkligen en cykelstad.. sen en hel del utekvälalr med holalndsgänget=) kommer aldrig glömma den resan! vi hade enormt roligt! och Alla grät ngn gång!:P maria och emma klarade sitt körkort med:) grattis till er=) sen körde ajg halkan med:P fy faaan va roligt det var=)

Maj: Emma fick en liten flört...sara och jag dör av garv inne i köket sen när vi får reda på att hon fått ett sms oxå då ligger vi nästan på golvet och skrattar väldigt roligt! sen tog jag mitt körkort med!!! Grattis till mig=)=)=)

Juni:oj vilken månad.. började med balen.. det var en fantastisk rolig kväll!! mycket dans o prat o dricka=) sedan sista veckan av skolan hade vi inte så mkt att göra så jag jenny emelie maria och emma åkte upp till emmas stuga på norra öland och hade en helt underbar tjejkväll! vi hade väldigt roligt=) sen en dag jag ALDRIG kommer glömma är min student dag! även fast det var fredag den 13 hade vi nog den bästa dagen av alla! vi slapp regnet! kvällen kunde inte bli bättre=) vi hade grymt kul!:) sen var det midsommar.. det regnade hela dagen om jag inte minns helt fel.. men jag jobbade så jag brydde mig inte så mkt..v ar rätt skönt att jag inte var ute i de kalla regnet:P sen bestod mesta delen av jobb och utgång=)

Juli: nu hade man börjat komma in i en rutin som vi följde ganska bra:P frukost på roberts ner till stranden jobba ut på kvällen:P den rutinen körde vi minst 5 dagar i veckan:P sne fick jag reda på att jag kommit in på stockholmsuniversitet o skulle utbilda mig till lärare=) sen firade vi en jobbarkompis med lite småplock hos ewa o henke hela jobbargänget o lite fler:P de slutade med regn men vi satt kvar iaf o ja kom hem runt halv fem kanske:P och inte glömma alla galna uppptåg jag gjort med Emma-liz, springa från pubben, lekt spioner, kollat hur mkt det hörs när man skrtiker i en bil, streetrace på borgholms enda gata(storgatan) kissat bakom en offentlig byggnad med mycket skratt!

Augusti: mer party jag säger bara tattarställe på torget:P men man gör de ju inte roligare än vad man gör sig eftersom både pubben och harrys var sängt! sen fyllde emma år:p Jag amanda david och wille överraskade henne på sängen med tårta och paket kl 8 på morgonen... shit i helvet vad trötta vissa av oss var:P haha men den födelsedagen komemr nog emma aldrig glömma:P jag klappade för första gången en orm.. jag har ormfobi men jag hade en orm runt halsen o ja klappade den! grymt jobbat anna!! jag flyttade upp till stockholm älskar storstan

September: men tyvärr var jag alldeles för skoltrött för att sätta mig i skolbänken igen så jag hoppade av och flyttade hem igen..emma-liz kom på besök till öland innan hons kulle flytta till london.. vi ägnade mkt tid tsm.. jag höll på att skrämma livet ur henns farmor när jag kom till dem halv elva på kvällen:P men vi hade en av de bästa kvälalr på länge med en kopp te o massa snack om allt o ingenting=) skördefest var denna månaden med vilket innebar enormt mkt jobb.. men det var väldigt roligt med=)

Oktober: jag och emma följde med sabina på en av hennes körlektioner:P haha snacka oma tt man har glömt mkt:P men det var riktigt kul!=)Promenadgänget bildades denna ånaden tror jag:) väldigt härliga platser vi besökte slottskogen var nog där vi gick mest:P jag fyllde år och firades på byttan av jobbargänget=) tack för det säger jag bara=) sent en kväll skulle jag köra hem min syster kompis till östra sidan av öland.. och när ja ska köra hem håller jag på att krocka med en älg! fy faan asså! det var nog de läskigaste jag någonsin varit med om!

November: första november började med en utekväll på strand.. herregud vilken kväll den var väldigt rolig men efter ett tag blev scream-mask-snubben lite väl jobbig:S jag emma sara och gith gick på vårat första julbord.. och ja.. de kunde ju ha varit bättre men de vet vi till nästa år då:P men de var okej iaf:P jag och emma åkte upp till stockholm i mitten av november för vi skulle se footloose=)  julia fick följa med oxå vilket var völdigt roligt=) o footloose var riktigt bra!! sen stannade jag kvar i sthlm en veckaför att bara ta de lugnt o komma bort från ön lite... det var helt underbart=) gick ut med dessan vi hade riktigt roligt det måste vi göra om säger jag bara=)dagen efter  var det en viss person som inte vet när man ska säga stopp.. jag  fick agera chaufför sov inte mycket den natten pg av oro men det löste sig tillslut som tur var=) sne åkte jag hem o då blev man bjuden att bada balja hos emma det var riktigt riktigt mysigt=)

December: får börja med att gratuelra sabina till körkortet den 1 december=) sen åkte jag sara anna och zandra till ullared jag fick följa med för ja hade körkort snällt:P haha vadå utnyttjad? nej men ja tyckte de var roligtt=) det blev en lång arbetsdag på luciadagen det var roligt men satan va trött man var!  Emelie fyllde år vi skulle fira henne så vi åkte till harrys men där var det totaldött så vi åkte till pubben istället mkt mkt mkt trevligt!=) julafton mycket trevligt precis som det ska vara=) sne juldagen vill jag bara be om ursäkt för till vissa människor men jag har´de hur kul som helst iaf de ja komemr ihåg=)  sen i måndags såg jag sara och nicklas på yes man.. den var bra=) jag blev av med tjugo spänn för jag slog vad med niklas men det var roligt=) han hade lite ont i käkarna om man säger så:P sen får vi se vad kvöllen har att erbjuda ska till emma iaf och de kommer bli så trevligt tror jag=)

Gott Nytt År!!!


Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

GOTT NYTT ÅR!!! Låter som att du hade ett toppenkanon år! Sommaren lät speciellt bra! ;) Hade glömt bort det där med offentligt kissande, hahahhahahah!!! Ja herregud, du har då verkligen dåligt inflytande på mig! :D "Vem fan är yvonne?" Fast dte var med emma, men du ar ju där och den bästa " Alkoholmissbruk!!!" Ååå, saknar dig knäppgök! Pussar!

2009-01-01 @ 21:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0