Tvättning, städning, packning...... och BIO!

Ja den här daggen blir både tråkig och kul..hopaps ajg... börjar dagen med att tvätta alla mina kläder så jag har rena kläder när jag komemr upp till stockholm så jag slpper tvätta det första jag gör:P sen blir det till att städa rummet vilket alltid är lika roligt... not... och sen ska jag nog jina med lite packning oxå.. får se.. elelr så gör jag det imon.. de beror på hur jag känner.. men ikväll blir det skoj=) ska träffa Elina, sofie och emelie:) vi ska ut o käka och sen ska vi se på bio=) vi ska se mamam mia... har inte träffat sofie på hela somamren och knappt elina heller pga att jag har jobbat.. emelie har jag ju träffat lite fler gånger eftersom vi jobabr ihop:P haha det ska bli både roligt och tråkigt att träffa dem för de är sista gången på väldigt länge som jag komemr träffa dem:( komemr sakna alla här nere så var beredda på att jag kanske ringer ngn dag när ja är ledsen och gråter ut... men nu måste jag gå oc städa vidare:( ses ikbväll tjejer:P puss puss

Kommentarer
Postat av: mumari

Tjolahopp :o)

Kom och ge din åsikt angående bloggande och ålder! Bloggar DU om tio år tror du?

www.mumari.se/2008/august/utkast-helt-plotsligt.aspx

2008-08-21 @ 10:40:48
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0