Min första dag

Idag började jag på lärarprogrammet här i stockholm... gick upp halv åtta(!)(har inte gått upp så tidigt sen jag slutade skolan) så det var lite jobbigt.. jag frös o ville verkligen inte kliva ur s'ängen.. men de var bara upp o hoppa o åka iväg.. tog ungefär en halvtimem med t-banan.. sen skulel man då hitta till uppropsalen.. det var faktiskt itne så svårt som jag hade trott men ändå.. sen gick vi in och registrerade oss.. jag kom i grupp A... jag har typ alltid gått i A helt sjukt:P hehe..men aj vet itne vilka fler som är i grupp A eftersom alla grupper satt samlade i en o samma sal..mend e får ajg nog se imon..

sen började de berätta om programemt och så hur det var... men ja kunde inte lyssna på de eftersom brevid mig sitter en medelsåldrig kvinna och hon ahr med sig sin 3 åriga dotter som inte kan sitta still eller vara tyst! men bra jobbat lixom! så jävla irriterande! vem faan tar med sin ugne dit lixom! pucko.. sen vatr det dags för lunch.. macka och loka.. sen när vi skulel sätta oss igen bytte jag plats för ja tänkte inte sitta brevid henne igen!

sen informerade de lite om VFU(verksam förlagd utbildning) ska ha det ganska snart så jag ska välja partnerområde snart.. tar nog ngt här i bagis eller ett ställe där man ahr nära till allt när ja flyttar... sen så var dagen slut.. rätt trött i huvet efter all information och helt slut...ville åka hem men jag ville ändåp gå på stan så ja och zandra gick på stan och tittade lite o o fikade en sväng.. mysigt mysigt.. sen åkte jag hem till min andra familj=) dags för middag

nu ska jag se klart step up the streets så fort det blir paus i derby matchen som philip ser på för dvdn är där uppe och det går inte att avbryta!:P hehe ha de nice tills ni besöker bloggen igen=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Zandra ska man umgås med hon är en bra människa :D

2008-08-26 @ 10:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0