Lekdag och jobb....

Jaha gårdagen började som alla andra dagar med att jag vaknade (tack och lov för det)a sen slappade jag lite framför tv:n, rätt skönt o ligga o se på os faktiskt..sen åkte jag upp till kvarnstad där pappa träffar sina gamla sjukgymnastutbildningskompisar... hehe.. med familjer då.. bjöd på lunch.. rikigt gott.. köttbullar makaroner o ketchup... där uppe körde vi vollyboll, satan va de e roligt asså, fotbollsbrännboll, komplicerat men kul.. sen körde vi sardinen, älskar sardinen de e som kurragömma fast tvärt om.. de e så roligt:P fast det är roligare när det är mörkt.. men men

sen åkte jag till klinta bykrog och käkade en underbart god cecarsallad, den är så sjukt god så ni förstår inte! jobbade ju min sista dag i fredags så igår var ajg bara där som gäst, trodde jag ja.. fick hoppa in i avhämtningen ikl'dd mjukisbyxor och mjukiströja, sexigt som faan:P men de var rätt soft ändå så de var lugnt.. sen åkte jag amanda och upp till gith och såg på film... jag såg kanske en halvtimme av filmen.. sen somnade jag:P haha men gith och amanda somnade oxå.. så de blev som de alltid blir.. vi sover! hehe sen sjussade jag hem amanda och åkte hem... sen hände de lite grejer på min lilla mobil så emma-liz ringde mig och vi snackade typ en timme... hoppas verkligen dehär löser sig.. kommer ju lite sent om man säger så! ne nu ska jag duscha...

Puss


Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Salladen är sjuukt god!! Ja tur att jag ringde dig lite där:P

2008-08-17 @ 15:29:06
URL: http://emmaliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0