Bio och filmkväll:)

Igår kväll skulle jag Emelie, Sofie och Elina gå och se på mamma mia=). Kvällen började med att vi åt buffé på zorbas.. mycket gott och roligt att sitta och bara snacka med dem, har inte sett dem på ett jävla tag så det var underbart att få se dem igen o bara vara.. kändes så skönt.. sen begav vi oss till bion.. och eftersom ingen ville sitta på kanten fick vi lotta om vem som skulle sitta var(vet kanske lite barnsligt men vad gör man inte för att allt ska bli rättvist?) och det slutade(som vanligt) med att jag och Emelie fick sitta på kanten.. kul...

Jag satt brevid en kille i kanske 25-30 års åldern och han andades så sjukt högt så det finns inte.. men efter ett tag sket jag i de o tittade på filmen som var grymt bra! asså jag älskade den! man blev på gott humör när man såg den.. jag ska köpa den när den kommer ut på dvd för den var otroligt bra! har du inte sett den se den för de är en film som passar alla! kille som tjej!.. sen sa jag hej då till Elina och Sofie.. lite chokad över mig själv att jag inte grät.. men de var ändå inte ett hejdå för jag vet att jag komemr träffa dem fler gånger men ändå lixom..sen så sjussade jag hem emelie.. men kvällen var inte slut där för mig inte.. ne ja åkte och såg på film.. blev inte så mkt filmtittande direkt men det var härligt ändå

Nu har jag äntligen börjat packa.. det är så sjukt tråkigt att packa så jag bestämde mig för att ta en rast i packandet o sätta mig o skriva lite i bloggen.. har egentligen hur mkt som helst kvar att packa.. vägde min väska förut.. den väger lite mer än 20 kg.. som den inte får göra eftersom jag och mamma ska flyga upp... men ja får packa lite i mammas väska med eftersom hon bara ska vara uppe i fyra dar typ:P

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Blev inte så mkt filmtittande...hallå porr!!!;)



Packa är det tråkigaste som finns!!! egentligen skulle man ha en hysteriskt mega stor väska och bara kasta ner allt man ägde i den varje gång man åkte någonstanns. Men den skulle vara magisk så det skulle aldrig väga mer än 20kg men man skulle endå kunna packa ner hela garderoben och lite till lixom... Jag får fundera lite på den;)



IMORGON FÅR JAG TRÄFFA DIG:D:D:D:D:D

2008-08-22 @ 11:58:07
URL: http://emmaliz.blogg.se/
Postat av: Emmaliz.

Blev inte så mkt filmtittande...hallå porr!!!;)



Packa är det tråkigaste som finns!!! egentligen skulle man ha en hysteriskt mega stor väska och bara kasta ner allt man ägde i den varje gång man åkte någonstanns. Men den skulle vara magisk så det skulle aldrig väga mer än 20kg men man skulle endå kunna packa ner hela garderoben och lite till lixom... Jag får fundera lite på den;)



IMORGON FÅR JAG TRÄFFA DIG:D:D:D:D:D

2008-08-22 @ 11:59:37
URL: http://emmaliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0