Ändrade bo planer

idag var vi o kollade på rummet.. det var verkligen inte om jag hade tänkt mig.. det var hur litet som helst trångt och jävligt.. sen hyresvärdarna var lite konstiga de kändes som om de trängde sig in i rummet där ajg skulle bo så jag inte skulle ah ngt privatliv när ja skulel bo där.. hallåp det är ändå jag som hyr.. men jag tänkte itne så då... utan jag behöver jju ngnstans att bo så det var ju bara nicka o le o få det att funka.. sen under dagen så har jag gått och grubblat på de o de kändes inte riktigt rätt.. men va ska jag göra jag måste ju ha ngn stans att bo...

sen åkte jag till stan med emmaliz och hade en liten rundvandring på stan.. alltså stå på riksbron och titta ut över havet och staden var helt jävla underbart.. jag kände lugn i hela kroppen.. jag behövde verkligen det.. sen gick vi o fikade på café 60 mycket mysigt och behövligt behövde snacka med henne vi hade mkt att prata om och fick reda på ett o annat...

sen när ja kom hem o skulle käka middag sitter vi o pratar lite om lägenheten o så... sen säger Anki att de kan tänka sig att ha mig som inneboende o jag känenr att de stället intte riktigt passade för mig.. för mamma och hon ahde fått samma känlsa som jag och det kändes så lättande att höra för man vill ju inte tränga sig på.. men nu år det så att jag inte tänker bo i rissne utan jag bor kvar här i bagis tills jag hittar ngt eget jag trivs med...

nu ska ajg sova ska till skolan imon.. shit:S

Kommentarer
Postat av: Elina

Skönt Anna...

Det verkar som att går prima ballerina trots allt =)

Saknar dig vännen!

2008-08-25 @ 20:32:11
URL: http://elinao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0